Koszyk na spinacze do bielizny



Dzisiaj dwa koszyki, w tym jeden przerobiony na koszyk na spinacze do bielizny. Obydwa zrobione na bazie ze sklejki. Różnią się jedynie wzorem wieczka, oraz rodzajem wykorzystanego sznurka.

Aujourh'hui, deux corbeilles, presque identiques.

Koszyk nr 1 / Corbeille nᵒ 1

Wstawiłam dwa zdjęcia, bo nie mogłam się zdecydować, które lepsze. Ten jest zrobiony z t-shirt yarn (z tego samego co koszyk zrobiony na ciemnobrązowej bazie ----> możesz zobaczyć go tutaj). 
Chciałam jeszcze pokazać błyszczącą nitkę, która była w składzie sznurka. Niestety, taki za mnie fotograf, że nawet po małej obróbce nic mi się nie udało. Co najwyżej to przesadzić z suwakami 😎.

Corbeille faite avec du file issue du recyclage (t-shirt yarn).




Koszyk nr 2 / Corbeille nᵒ 2

Tutaj z kolei mamy do czynienia z koszykiem zrobionym z bawełnianego sznurka 5 mm. 

La deuxième, en revanche, est faite de corde de coton 5 mm. 



Obydwa koszyki zostały wręczone w prezencie jakieś 2000 km od swojego rodzinnego domu ✈. Na zdjęciach wielkiej różnicy między nimi nie ma, ale cóż. Jaki fotograf, takie zdjęcia 😎 Różnicę będzie można jednak zobaczyć nieco niżej, ponieważ pierwszy koszyk przeszedł małą metamorfozę.

Przy wieszaniu prania nagle padło pytanie: "A czy do tego koszyka mogłabyś mi dorobić ucho? Fajnie byłoby mieć ręcznie robiony koszyk na spinacze do bielizny." ...💡 😎 Mówisz i masz! Przydałoby się jeszcze kilka gadżetów. Na przykład kółka od karniszy

Les deux corbeilles ont été offertes quelque 2000 km de leur maison natale.
La deuxième a subi une petite métamorphose. Un jour, en accrochant du linge, j'ai entedu la question : " Pourrais - tu m'en faire une corbeille à pinces ?". Bien sûr que OUI ! 😉 Mais il me faut un peu de matériau supplémentaire. Le voici :


(Znów przegięłam z suwakami, ale kurcze brak czasu, żeby poprawić, więc fotka będzie taka, jaka jest). Ucho na zdjęciu troszeczkę zaczęło się wyginać, bo niestety zawsze, ale to zawsze mam tendencję to ściskania oczek. Musiałam więc spruć ten kawałek i zrobić jeszcze raz. Tym razem z powodzeniem 😉.

A gotowy koszyk na spinacze prezentuje się tak:
Voici la corbeille après la modernisation 😎


Tak wygląda już "w pracy" 😉

... et là, déjà au boulot 😉


... i jeszcze otwarty :


Mam tylko nadzieję, że będzie służył długo i bezawaryjnie 😉.

Pourvu qu'elle continue à faire son boulot sans mauvaises surprises 😉

Komentarze

Popularne posty