Dywaniki z elementów

sznurek 5 mm i koronka irlandzka

Przymierzając się do zrobienia narzuty zgromadziłam niezły zapas sznurka :D. Oprócz kremowego 3 mm, kupiłam również sznurek 5 mm w kolorze cappuccino. Oczywiście ten też okazał się za gruby na moją wymarzoną narzutę. Bo jak tu uprać tyle kilogramów??? Miałam za to pretekst do spróbowania sił z kolejnym dywanikiem. Tym razem wpadłam na pomysł na zrobienie czegoś z elementów koronki irlandzkiej. Pomysł ten właściwie dotyczył również mojej przyszłej narzuty, ale chciałam go najpierw wypróbować na czymś mniejszym. 
Ale do rzeczy. Poniżej moje pierwsze próby odpowiedniego ułożenia elementów:


Rezultat nawet mi się spodobał i nie omieszkałam pochwalić się zdjęciem koleżankom w pracy... (jak to miło dowiedzieć się, że nie tylko mnie się spodobało to, co udało mi się wydziergać 😊 ) Okazało się, że taki dywanik bardzo przydałby się koleżance. To chyba był największy komplement, jaki mogłam otrzymać 😊. Jej potrzebny był jednak nieco mniejszy, niż ten, który widać na zdjęciu. Na szczęście dowiedziałam się o tym jeszcze przed połączeniem wszystkich elementów w całość. 
Ostatecznie powstały dwa mniejsze dywaniki, niemalże bliźnięta 😉
Dywanik nr 1:
dywanik z elementów 40x60 cm
Dywanik nr 2
Kolor obydwu dywaników jest taki sam, jedynie autorka zdjęcia nie ma na tyle doświadczenia w fotografowaniu, żeby zrobić zdjęcia jak należy 😜.

Przy robieniu obydwu dywaników korzystałam głównie ze wzorów na elementy koronki irlandzkiej, ale nie tylko, W każdym razie szukałam takich wzorów, które odpowiednio wkomponowały się w całość nadając dywanikom formę prostokąta.

Komentarze

Popularne posty