Czapka i komin (Cupcake Drops Design) / bonnet et tour du cou (Cupcake Drops Design)



Włóczka Utopia Chunky (100% akryl premium, 100 g / 156 m)czekała sobie ponad rok na swoją kolej, a kupiłam ją tylko po to, żeby nie płacić za przesyłkę. 😎 Poza tym spodobały mi się kolory, natomiast włóczka była w outlecie, więc miała niższą cenę 😁

Le fil "Utopia Chunky" (100 % acrylique premium, 100 g/ 156 m) attendait son tour depuis plus d'un an. Je l'avais acheté pour ne pas payer les frais de port 😎. Puis, j'ai bien aimé les couleurs et le fil était soldé donc je pouvais pas rater une occasion pareille 😁



No, ale co można zrobić z dwóch motków?  Najprościej chyba czapkę i niewielki komin. 
Padło na Cupcake Dropsa. 
Wzór na wspomnianą czapkę i komin znajduje się tutaj

Mais qu'est-ce qu'on peut faire avec deux pelotes à peine ? La chose la plus facile, c'est un bonnet et un petit tour du cou. J'ai choisi Cupcake de chez Drops.
Le modèle à trouver ici

Nie ukrywam, że czapka i komin z zalecanej przez Garnstudio włóczki wyglądają o wiele ładniej niż udziergi w moim wykonaniu. Przede wszystkim mój pompon jest jakiś taki wychudzony. Wszystko przez to, że bałam się, żeby nie zabrakło mi włóczki na komin 😂, ale i tak jestem zadowolona. Zmodyfikowałam jeszcze tylko komin, który rozszerzyłam na dole, bo wolę być nieco dokładniej opatulona 😉. Tak oto wyglądają gotowe już na głowie i szyi "modelki" 😉.

Il est vrai que le bonnet et le tour du cou réalisés avec de la laine recommendée par Garnstudio sont décidément plus beaux que les miens. Surtout mon pompon montre un peu de misère. Tout ça parce que j'avais peur de manquer de laine pour le tour du cou. Malgré tout, je suis contente. J'ai juste modifié le tour du cou et je l'ai élargi au niveau de l'encolure parce que j'aime avoir chaud. 



I czapkę i komin robiłam z podwójnej nitki, żeby wreszcie zrobić wszystko tak, jak w opisie.... I chyba pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się wykonać model dokładnie tak, jak w opisie było to przedstawione, czyli wreszcie użyłam takich samych drutów i nabrałam tyle samo oczek, ile w tymże opisie było zalecane. Wcześniej zawsze miałam albo za cienką, albo za grubą włóczkę. Musiałam więc wszystko przeliczać tak, aby wszystko pasowało do rozmiaru, a tego robić nie cierpię, bo jak - wszystkim wiadomo - myślenie boli 😜

Pour faire ce bonnet et ce tour de cou, j'ai doublé le fil pour que tout soit en accord avec les intstructions ... et cela m'arrive pour la première fois dans ma vie de tout faire exactement comme les instructions le montrent. J'ai donc utilisé les mêmes aiguilles et j'ai monté le même nombre de mailles. Avant, je disposais toujours d'une laine plus grosse ou plus fine donc il a fallu que je réadapte tout ce que je déteste. Finalement tout le monde sait trop bien que ça fait mal de réfléchir 😜

Tak oto użyłam drutów nr 8 i nabrałam dokładnie tyle oczek, ile zalecane było we wzorze... no dobrze, nabrałam tyle oczek, ile zalecane było na mniejszy rozmiar, choć mój obwód głowy jest nieco szerszy. Wzięłam jednak pod uwagę rozmiar próbki po namoczeniu i to, że akryl zawsze się rozciąga.

J'ai alors utilisé les aiguillé numéro 8 et j'ai monté le nombre de mailles conseillé dans les instructions... 

Czapkę i komin bardzo lubię, choć nie są to wyroby na duże mrozy. W końcu to akryl 😉
A poniżej zdjęcie z widoczną"facjatą" modelki, bo tym razem mam zgodę na udostępnienie wizerunku 😁

Ce bonnet et ce tour du cou ne se prêtent pas pour les utiliser pendant les périodes d'un grand froid. Finalement, c'est une laine acrylique. 



Komentarze

  1. Fachowo wyszła! A pompon może nie jest tak okazały jak we wzorze, ale.... prawdę mówiąc, ten ze strony Dropsa to już chyba przesada O_O A skoro czapka nie nadaje się na duże mrozy, to mam wrażenie, że jeszcze ją w tym roku ponosisz ;) Nie wiem, gdzie mieszkasz, ale u mnie zima tylko na pocztówkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę ją, noszę i nawet sobie chwalę ;) . Cóż, u mnie zima też jakoś nie zdążyła zawitać, co mnie ogromnie frustruje, bo jeszcze końcem ostatniej zimy kupiłam sobie taką wieeeeeeelką łopatę, żeby za jednym pociągnięciem odśnieżyć całą drogę... Jak widać, znów źle zainwestowałam kasę, bo łopata leży hahahaha

      Usuń
    2. Ale wiesz, za rok będziesz już przygotowana, podczas gdy zima zaskoczy całą resztę, z drogowcami na czele :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty