Koszyk - śnieżynka / Corbeille "flocon de neige"


Kolejna etiuda, czyli szydełkowy koszyk robiony na bazach ze sklejki (dno zwyczajne i wieczko w kształcie śnieżynki). Sklejkę pomalowałam na biało, co widać na załączonych zdjęciach i posypałam brokatem, czego na zdjęciach akurat nie widać 😎 i polakierowałam. Chodziło mi jedynie o to, żeby baza błyszczała tak samo jak użyty sznurek 😊 Błysk sznurka próbowałam ująć na poniższym zdjęciu, ale cóż... Nie można w życiu umieć wszystkiego 😜

Voici une autre "étude", à voir une corbeille avec un fond et un couvercle (en forme de flocon de neige) en contreplaqué. J'ai repeint le contreplaqué en blanc ce qui est bien visibles sur les photos et je l'ai couvert de vernis avec des paillettes ce qui n'est pas du tout visible 😎. Tout simplement, je voulais assortir la base avec le cordon de coton que j'ai utilisé pour crocheter cette corbeille. J'ai essayé de montrer le rendu de ce cordon et la petite lueur qu'il donnait mais bon... on ne peut pas savoir tout faire 😜.



W każdym razie do zrobienia koszyka użyłam niecałe 100 m sznurka 5 mm w kolorze biała perła (Mila Druciarnia), baz ze sklejki kupionych na "Kartonikowo", oraz szydełek nr 6 (pierwszy rząd) i nr 8 (pozostałe rzędy).

En tout cas, pour faire cette corbeille j'ai utilisé presque 100 m de cordon de 5 mm en couleur "biała perła" [perle blanche] de chez Mila Druciarnia, deux bases achetées sur "Kartonkikowo" et deux crochets: n° 6 pour les premiers rangs et n°8 pour le reste.


Wiem! Każde zdjęcie w tym wpisie z innej bajki, ale obiecuję pójść na kurs fotografii i kupić porządny aparat jak tylko postanowię, że na blogu będę zarabiać (niestety..., a może na szczęście 😋, nie nastąpi to w najbliższej przyszłości 😉) I to chyba tyle na ten temat 😉 Wracam do dziergania, bo kolejne "etiudy" na mnie czekają 😉.

Sans entrer dans les détails concernant les photos qui sont moyennement bien faites 😎 je reviens au tricot/crochet parce qu'il y a toujours plein d'études qui m'attendent 😉.

Komentarze

  1. Jaki klimatyczny drobiazg! <3 Czy to ścieg tkany? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak :) Przykrywka tylko kombinowana, bo jakoś nie mogłam dopasować do reszty.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty