Wzór "mech" chusta 2 / Point "mousse" : châle n°2

Prosty wzór i niezbyt krzykliwe kolory, bo chusta w założeniu miała być na spacery do lasu, wyjścia w góry itp. Jasny kolor miał tylko ją trochę ożywić, choć nie wiem, czy cel został osiągnięty.

Voici un autre châle fait avec le point "mousse" : point simple, couleurs plutôt tamisées avec un petit accent bien clair....



Chusta była jednocześnie próbą włóczki z efektem gradientu, a motek kupiłam w sklepie Kolorowe włóczki, kolorowe motki (własny wybór kolorów). Po otwarciu przesyłki byłam przerażona wyglądem mojego "cudownego" doboru kolorów. Pierwsza moja myśl po ujrzeniu motak to "Tragedia!"😎.

Pour faire ce châle j'ai testé une autre laine à effet dégradé, achetée dans le magasin Kolorowe włóczki, kolorowe motki. Les couleurs, c'est ma propre composition... qui m'a complètement déçu quand j'ai ouvert le colis.



Z trakcie robienia chusty chyba milion razy rozmyślałam, w jaki sposób zmienić kolory. Miałam nawet już domawiać jakiś beż, który zastąpiłby ten jasny kolor... cementu???  W końcu jednak zostało jak jest i powiem szczerze, że teraz bardzo mi się podoba.

Heureusement, l'effet final m'a vraiment plu même si en cours du travail je voulais plusieurs fois changer cette composition bizarre avec une partie de laine en couleur "ciment".


A teraz kilka informacji natury technicznej:
Użyta włóczka: Kolorowy motek, (bawełna 50%, akryl 50%), 4 nitki, długość 1200 m, własny wybór kolorów.
Szydełko: nr 4 Pony Easy Grip
Wymiary gotowej chusty: 215  x 80 cm (szerokość x wysokość)
Wzór: "mech" czyli ścieg tkany
Żeby jednak ten post mógł być pomocny odwiedzającym, dołączam link z tutorialem wideo i zdjęciami jak zabrać się za zrobienie chusty tymże właśnie wzorem. A tutorial na wzór "mech" (tkany) znajduje się TUTAJ

Maintenant quelques informations "techniques" sur ma dernière réalisation :
Laine Kolorowy motek (coton 50 %, acrylique 50%), 4 fils, 1200 m
Crochet : n° 4, Pony Easy Grip
Dimensions du châle : 215x80 cm (environ)
Point "mousse" 
Voici le lien pour le tutoriel (vidéo + images) comment réaliser ce point : comment faire le point "mousse"

Wiele osób uważa ten wzór za przeokropnie nudny.... dziwne 😎. Dla mnie jest cudowny, bo jak już się go opanuje, to nie trzeba przy nim myśleć, a jak wiadomo, myślenie boli 😁. Nie trzeba przy nim liczyć oczek w rzędach, sprawdzać, w którym miejscu ma nastąpić zmiana i takie tam. Dla mnie to relaks w czystej postaci.


Chustę robiłam z myślą o wypadach do lasu, a noszę ją niemal na okrągło 😊. Bardzo mi przypadła do gustu, a najśmieszniejsze jest to, że mimo zniechęcenia kolorami, jest to jedna z nielicznych moich robótek, która podoba mi się już po zakończeniu pracy. Najważniejsze jednak, że "sama zrobiłam" 😉



Komentarze

  1. Jakie poetyckie porównanie do... cementu! :D Zaśmiałam się tak głośno, że aż kot obok podskoczył ;) Kolory świetnie się bronią, chusta wygląda kapitalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ... Zawsze myślałam, że taka przyziemna jestem, a tu jednak ktoś poezję we mnie dostrzegł hahaha ; ). Dzięki!!! A do chusty już tak się przyzwyczaiłam, że noszę ją wszędzie. Nie tylko do lasu ;)

      Usuń
  2. Przepiękna, cudowna, nieziemska chusta. Kolory świetne. Jestem pełna zachwytu🤗😄🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się, że się podoba :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty