Chusta (Carolinasjal) / Châle (Carolinasjal)




"Chusta tysiąca błędów" - tak w moim wykonaniu powinien nazywać się ten oto model chusty 😎. A myliłam się namiętnie i wszędzie gdzie to tylko było możliwe. Gubiłam lub dodawałam słupki w miejscach dla mnie zupełnie niewiadomych. Wielokrotne liczenie na nic się zdało. W końcu poddałam się i improwizowałam na podstawie wzoru. Słowem, ta chusta to nie żadna etiuda, a wariacje na temat "Carolinasjal" 😉

Voici le châle de "mille et une erreur". C'est comme ça qu'on devrait appeler ma dernière oeuvre au crochet parce que je me trompais partout et sans pitié 😎:J'ajoutais et je supprimais des brides personne ne sait où. Chercher l'erreur servirait absolument à rien. Finalement, j'ai déposé mes armes et j'ai commencé à improviser. 😉



Wzór: tutaj
Użyta włóczka: Kokonek Soft+ (90% akryl, 10% wełna), 3 nitki, długość 1300 m (260 g) w kolorze Coffe Cream
Szydełko nr 4
Wymiary skończonej chusty: 210 x 90 cm

Jeśli chodzi o moje wrażenia z pierwszego spotkania z "kokonkiem" Soft+ to muszę powiedzieć,ze  pracowało mi się z nim bardzo dobrze. Rzekłabym, że dużo lepiej niż z kokonkiem bawełnianym, bo nie rozdwajał się tak bardzo jak ten, którego użyłam, żeby zrobić Erigeneię. Ogólnie rzecz biorąc "kokonek" Soft + jest miły w dotyku i ciut grubszy, a raczej bardziej puchaty, ale nie chyba nie zgodzę się z opinią, że to włóczka dla zmarzluchów. Zrobioną z niego chustę nosiłabym co najwyżej do temperatury -5 stopni, ale nie mniej ;)

Modèle (explications et diagrammes) : c'est ici
laine utilisée : Kokonek Soft + (90% acrylique, 10% laine), composé de 3 fils, longueur : 1300 m (260g), couleur Coffer Cream
Crochet n°4
Dimension du châle : 210 x 90 cm

En ce qui concerne mes impressions de cette première rencontre avec "kokonek" Soft +, je peux juste constqter qu'il était très agréable au travail. Je dirais qu'il est mieux que le "kokonek" en coton. Les fils qui le composent ne se divisent pas quand on les crochète contrairement aux fils du "kokonek" en coton. Cependant, contrairement aux opinions que j'avais lu, ce n'est pas une laine pour les frileux. Je le metterais en hiver mais qu'à - 5. Jamais quand il fait encore plus froid.





Oczywiście nie mogło zabraknąć informacji, kto przyłożył się do zrobienia chusty 😊. Teraz czekam tylko na opinię, jak się nosi. Mam nadzieję, że będzie służyć długo i skutecznie 😎

Evidemment, il a fallu que j'ajoute l'étiquette pour dire qui avait fait le châle 😉. Maintenant, j'attends juste l'avis comment il est... et j'espère bien sûr qu'il est efficace 😎



Komentarze

Popularne posty