Dywanik łazienkowy

Narzuta ciągle czeka na swoje wykonanie, a tymczasem popełniłam dywanik łazienkowy. Metodą prób i błędów zrobiłam taki oto dywanik o wymiarach 68x57 cm.



Dobra! Przyznaję bez bicia, że to nieco przerost formy nad treścią, jednak nie mogłam oprzeć się pokusie wypróbowania różnych motywów 😁. A tak bardzo chciałam uniknąć kiczu w łazience hehe. Trudno. W każdym razie opinie są podzielone. Jedna koleżanka powiedziała, że przesadziłam z tymi ozdobnikami (i chyba się z tym zgodzę), a inna rzekła: "Ale śłiczny!"

Tym razem schemat zapisałam, ale nie wiem, czy go opublikuję, bo wydaje mi się, że w początkowych rzędach mam źle rozliczone oczka.

Użyte materiały:

  • niecałe 4 szpulki sznurka Ribbon Yarn KotToOn
  • szydełko nr 8

Miałam zamiar opisywać całą historię powstania tejże "etiudy", ale chyba jednak nie byłaby to aż tak interesująca historia, żeby ją uwieczniać na kartach internetu 😁
Na koniec opublikuję tylko zdjęcie z ogólnym widokiem na dywanik. Miłego oglądania wszystkim, którzy przypadkiem tu zaglądną 😉


P.s. O fotografowaniu nie mam zielonego pojęcia, ale to chyba widać 😉

Komentarze

  1. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i pozdrowienia. Również pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty