Chusta na drutach "Reyna"/ Châle au tricot "Reyna"

Châle Reyna


Reyna to kolejna chusta zrobiona przeze mnie na drutach, a nie na szydełku. Zdecydowanie będę musiała zmienić nazwę bloga 😎. Na razie nie jestem zdolna do tworzenia wzorów na druty i korzystam z tego, co wymyślili inni 😊, a wzór na chustę Reyna znalazłam tutaj, na Ravelry. Jest to bezpłatny wzór, prosty i bardzo przyjemny zwłaszcza dla osób, które dopiero rozpoczynają przygodę z ażurami.

Encore un autre châle que j'ai tricoté. Décidément, il faudra changer le nom de mon blog 😎. Pour le moment, je suis débutante au tricot surtout pour faire des points ajourés. Je profite alors des modèles créés par les autres. Le modèle du châle Reyna se trouve sur Ravelery → le voici.

Do wykonania mojej wersji Reyny użyłam włóczki Angora Active 100 g/500 m, kolor nr 851
oraz drutów nr 5 (na żyłce). Uzyskałam chustę o wymiarach 180 x 65 cm (szerokość x wysokość) 

Pour réaliser ma version de ce châle, j'ai utilisé la laine Angora Active 100 g/500 m, coloris n° 851, des aiguilles circulaire n° 5. J'ai obtenu un châle de 180 cm de largeur et de 65 cm de hauteur.



Niestety, nie do końca jestem zadowolona z rezultatu. Chyba przede wszystkim dlatego, że chusta gryzie i do niczego mi nie pasuje 😁 Nawet na robienie jej zdjęć nie miałam zbytnio ochoty. Zdecydowałam jednak, że skoro już powstała, to ją pokażę. A na tę publikację bidulka czekała kilka miesięcy 😉

Malheureusement, je suis pas tout à fait contente du résultat. Le châle me gratte et j'arrive pas à l'assortir avec un vêtement quelconque. Même le prendre en photo ne m'a pas fait trop de plaisir. Finalement, j'ai décidé de le montrer quand même. 


I to tyle w tym temacie 😎,

... et c'est tout à ce sujet 😎



Komentarze

  1. Ale ale, co to za wywrotowe treści o zmianie nazwy bloga? To nie 1 kwietnia, proszę skończyć te żarty ;) Doskonale rozumiem jak to jest, zrobić coś, a potem nie być zadowolonym. Mam taki szalik robiony ściegiem gofrowym, którego nawet nie skończyłam, a już przestał mi się podobać... Na bank spruję i zrobię coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, spokojnie ;) Nazwa ulegnie co najwyżej rozszerzeniu, bo ostatnio druty coś u mnie dominują ;) . A ten "gofer" to może jednak będzie ciekawy ;). Ścieg bardzo mi się podoba nawiasem mówiąc - choć jeszcze go nie przerabiałam - więc może jednak trzeba ten szalik skończyć :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty