Chusta (wzór "mech") / Châle (point mousse)

Tym razem chusta miła i przyjemna tak w użytkowaniu, jak i w wykonaniu 😉... Chusta... no tak, choć kiedy jeszcze była w robocie, ktoś się mnie zapytał, czy to nie przypadkiem worek jutowy na kawę 😂.

Cette fois un châle bien agréable au touché mais aussi pour crocheter 😉... Un châle... même si dernièrement quelqu'un m'a demandé si ce n'était pas un sac à café en toile de jute 😂.



Chusta zrobiona jest z włóczki Regenbogen Mohair (45% Polyacryl, 45% Polyamid, 15% Mohair) kolor nr 406.

Le châle est fait en laine Regenbogen Mohair (45% Polyacryl, 45% Polyamid, 15% Mohair), couleur n° 406.


Motek waży 150 g i zawiera 500 m przędzy.
Une pelote fait 150 g de 500 m de fil.



Zalecane są druty nr 5-6, ale ja swoją chustę robiłam szydełkiem nr 8

Wybrałam wzór najprostszy z możliwych, czyli tzw. "mech". Schemat można znaleźć na przykład na tym blogu: wzór na chustę wzorem "mech"

Il est conseillé d'utiliser les aiguilles n° 5-6 mais moi, j'ai utilisé le crochet n° 8.

Pour faire ce châle, j'ai choisi le point mousse que l'on peut trouver par exemple sur ce blog : le point mousse pour un châle.


Chusta wyszła dość spora, pomimo obaw, że z 500 metrami włóczki to raczej nie poszaleję 😎. Jej wymiary to ok. 210 x 75 cm.

Le châle n'est pas si petit que ça même s'il me semblait que 500 m de laine c'est un peu la misère 😎.
Il fait 210 x 75 cm à peu près.




Oczywiście nie mogło zabraknąć zawieszki HAND MADE 😉.
Evidemment, il fallait signaler aussi que le châle est fait artisanalement 😉.



Chusta jest naprawdę świetna: lekka, ale ciepła, puchata i przede wszystkim błyskawicznie się ją robiło 😉

Le châle est vraiment superbe : léger mais chaud, duveteux et surtout je l'ai fait super vite 😉. C'est ce qui compte le plus pour une impatiente comme je suis 😜.

Komentarze

  1. Czy on nie "gryzie . Wloczka wydaje się na zdjęciu motka dość szorstka.
    Pytam ponieważ chciałam kupić te włoczkę ale ciągle mam obawy, że jest szorstka.
    Dziękuję i pozdrawiam.
    Aga
    Chusta przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście włóczka ma wygląd dość szorstki, ale jak dla mnie jest bardzo miła w dotyku. Jest bardzo puchata. Wiem, że czasem jest to też sprawa indywidualnych odczuć. Ja jednak ją bardzo lubię, więc myślę, że bez obaw możesz ją kupować :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty